ÖZGENÇ’TEN ULAŞIM ÖNERİSİ

Eski Belediye Başkanı Özgenç, Antalya-Gazipaşa arasında hızlı tren ve arabalı feribot seferlerinin başlatılarak ulaşım çilesine son verilmesini istedi.

GÜNCEL 19.08.2019 11:04:47 0
ÖZGENÇ’TEN ULAŞIM ÖNERİSİ

2004-2014 yılları arasında Gazipaşa Belediye Başkanı olarak ilçemize 10 yıl hizmet eden Harita Mühendisi Cemburak Özgenç, Antalya-Gazipaşa arasında hızlı tren ve arabalı feribot seferlerinin başlatılarak ulaşım çilesine son verilmesini istedi. Türkiye’nin en seçkin üniversiteleri arasında yer alan İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Harita Mühendisliği bölümünden mezun olan Cemburak Özgenç, önlem alınmadığı takdirde Antalya’nın doğu kısmının trafiğinin daha da çekilmez hale geleceğini söyledi.

 

“YARDIMCI OLMAYA HAZIRIZ”

 

Sosyal medya hesabından yapılması gerekenlerle ilgili fikirlerini belirten Özgenç, Büyükşehir Belediyesi’nin en kısa sürede bu hayati konuya çözüm getirmesini istedi. Antalya-Alanya-Gazipaşa hattında yolda araç yükünün azaltılmasını gerektiğini belirten Özgenç şunları söyledi; “Antalya-Alanya-Gazipaşa arasında ki D-400 karayolu artık bir ara cadde olmuştur. Bu yolun taşıt yükünün derhal azaltılması gerekiyor. 85’den fazla kırmızı ışık var. Menderes Türel döneminde yapılan ve hiç bir mühendislik disiplini ile uyuşmayan saçma sapan kavşak ve viyadüklü geçişlerin bir çözüm olmadığı artık sıradan insanlar tarafından bile anlaşılabilmektedir. Derhal Antalya’nın iki yakasını biraraya getirecek metro-hızlı tren ve arabalı feribot seferleri çalışmalarının başlaması gerekmektedir. Ben ve arkadaşlarım, sahip olduğumuz büyük mühendislik birikimi ile çok önemli çözümleri ortaya koyup yardımcı olmaya hazırız. Bu hali ile özellikle Antalya’nın doğu kısmının trafiği daha da çekilmez hale gelecektir. Özellikle geçmiş yıllarda belde belediyeleri tarafında yapılan kontrolsüz yapılaşma ve imar planı çalışmaları içinden çıkılmaz bir kentleşmeyi ortaya koymuştur. Antalya Büyükşehir Belediyesi, kısa sürede bu hayati konuya çözüm getirmesini ve yüksek bir perdeden konuya el atmasını temenni ediyoruz. Menderes Türel döneminde yapılan D-400 karayolu içerine taşmış (1 metrelik taşmalar var) viyadük ayakları ile (havaalanına giren raylı sistem ayakları) ve amatör bakış açısıyla bu işin çözülemeyeceği açıktır. Türkiye’nin yetiştirmiş olduğu mühendisler bu konuyu çözebilecek birikim ve vizyona sahiptir. Aksi halde zaman kaybı, can kaybı, döviz kaybı (benzin ve mazottan dolayı), Antalya ve ülkemiz turizmine büyük zarar vermeye devam edecektir. Saygılarımla.”

 

Cemburak Özgenç’in yaptığı bu öneri birçok sosyal medya kullanıcı tarafından beğenilirken, birçok vatandaş ise yorum yaparak Özgenç’e destek verdi.


  • BIST 100

    9367,77%3,72
  • DOLAR

    34,48% 0,07
  • EURO

    36,21% -0,34
  • GRAM ALTIN

    2960,09% 0,86
  • Ç. ALTIN

    4956,37% 0,55